EN
Kategorija KUĆANSTVO: Kako i zašto dostaviti stanje brojila?

Kategorija KUĆANSTVO: Kako i zašto dostaviti stanje brojila?

  • Kada HEP ODS pozove kupce da dostave očitanje (pr. u slučaju promjene cijene električne energije).
  • Kada se vaša potrošnja značajnije promijenila (pr. uključili ste ili isključili neko od većih trošila u vašem kućanstvu, električni bojler ste zamijenili plinskim i sl.).
  • Ako niste bili prisutni pri redovnom očitanju ili vaše brojilo zbog nedostupnosti nije očitano.
  • Ako ste HEP ODS-u uputili zahtjev za samoočitanje, temeljem kojeg ste se obvezali mjesečno dostavljati očitanje  brojila.
Ako unutar obračunskog razdoblja želite dostaviti očitanje vašeg brojila električne energije to možete učiniti na sljedeće načine:
  • putem aplikacije Moja mreža;
  • pozivom na besplatni telefonski automat 0800 0555;
  • pozivom na besplatni telefonski broj nadležnog distribucijskog područja ili osobnim dolaskom,
  • slanjem SMS poruke na broj 811551 (po cijeni SMS-a određenoj unutar Vaše mobilne tarife)
  • slanjem poruke putem Viber-a za primatelja HEP ODS.
Za dostavu očitanja potreban je broj obračunskog mjernog mjesta (OMM) te stanje brojila. 

Za dostavu očitanja putem SMS ili Viber poruke potrebno je upisati OMM te očitano stanje brojila za višu i nižu tarifu, kao u sljedećem primjeru: 

0123456789
4321
123

Napomena: šalju se samo numeričke vrijednosti, svaka u svom retku i bez popratnog teksta.