Direktorica HEP-ESCO-a u Predsjedništvu Hrvatskog savjeta za zelenu gradnju
28.04.2015.
Na Skupštini Hrvatskog savjeta za zelenu gradnju, direktorica HEP-ESCO-a dr. sc. Vlasta Zanki izabrana je za Potpredsjednicu savjeta
Skupština Hrvatskog savjeta za zelenu gradnju održana je 22. travnja u hotelu Esplanade. Na skupštini su 105 aktivnih članova HSZG-a, glasovanjem sudjelovali u donošenju odluka koje su vezne uz novi Statut, Kodekse ponašanja te odabir novog sastava Upravnog odbora koji ima redoviti mandat u trajanju od dvije godine. Većinskim brojem glasova, na Skupštini su potvrđeni novi Statut i Kodeksi ponašanja, ali i novo Predsjedništvo Hrvatskog savjeta za zelenu gradnju:
Predsjednica Petra Škevin, direktorica, HPB Nekretnine d.o.o.
Potpredsjednica dr. sc. Vlasta Zanki, direktorica, HEP-ESCO d.o.o.
Rizničar Arn Willems, direktor, GTC Nekretnine Zagreb d.o.o.
Savjet za zelenu gradnju u Hrvatskoj, pridruženi je član The World Green Building Council. Više o održanoj Skupštini možete pročitati ovdje.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.