HEP se već dugi niz godina nalazi na listi najpoželjnijih poslodavaca u Republici Hrvatskoj, a svojim budućim radnicima nudi:
rad u poticajnoj poslovnoj okolini društava članica HEP grupe - nacionalne energetske tvrtke, koja se više od jednog stoljeća bavi proizvodnjom, distribucijom i opskrbom električnom energijom, a u posljednjih nekoliko desetljeća i distribucijom i opskrbom kupaca toplinskom energijom i prirodnim plinom.
mogućnost usavršavanja i razvoja te pogodnosti u skladu s korporativnim pravilima
mladim ljudima, pripravnicima, koji karijeru započinju u Hrvatskoj elektroprivredi, poticajnu poslovnu okolinu za stjecanje novih i relevantnih stručnih znanja u cilju potpunog ostvarenja vlastitih potencijala
Ako želite raditi u okruženju koje potiče stručnost, razvoj i suradnju, u čestim pitanjimadonosimo informacije o postupku zapošljavanja u društvima HEP grupe. U slobodnim radnim mjestimamožete pronaći informacije o trenutno otvorenim oglasima, a interes za rad u HEP-u možete iskazati i slanjem otvorene zamolbe.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.