EU fondovi su financijski instrumenti za provedbu javnih politika Europske unije u državama članicama. Riječ je o novcu europskih građana koji se, u skladu sa specifičnim pravilima i procedurama, dodjeljuju raznim korisnicima za provedbu projekata s ciljem prilagodbe ili doprinosa ostvarivanju ključnih javnih politika EU.
Jedna od najznačajnijih javnih politika Europske unije je Kohezijska politika kojoj je cilj smanjiti značajne gospodarske, socijalne i teritorijalnih razlika među regijama Europske unije, ali i jačati globalnu konkurentnost europskog gospodarstva.
Za Kohezijsku politiku u financijskom razdoblju 2014.-2020. izdvojeno 376 milijardi eura. Financira se iz tri glavna fonda, a na raspolaganju su joj i Europski fond za regionalni razvoj i Europski socijalni fond, poznati i pod nazivom strukturni fondovi. Svih pet fondova nose zajednički naziv Europski strukturni i investicijski fondovi (ESI fondovi).
Središnje koordinacijsko tijelo Republike Hrvatske nadležno za upravljanje ESI fondovima je Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije.
Projekti sufinancirani iz sredstava EU u HEP grupi:
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.