Konzorcij tvrtki , HBOR i HEP ESCO d.o.o. održao je u Varaždinu prvu od 8 planiranih energetskih radionica po cijeloj Hrvatskoj.
U Varaždinu je 23.10.2013. konzorcij tvrtki (GRUNDFOS Croatia d.o.o., Knauf Insulation d.o.o., Viessmann d.o.o., TA Hydronics d.o.o.), HBOR i HEP ESCO d.o.o. uz podršku Ministarstva graditeljstva i prostornog uređenja održao prvu energetsku radionicu, od 8 planiranih energetskih radionica po cijeloj Hrvatskoj.
Cilj ove energetske radionice je predstavljena novih tehnoloških rješenja, zakonodavnog okvira,
mogućnosti financiranja projekata energetske učinkovitosti u RH te praktične primjere mjera energetske učinkovitosti kako bi se prilikom izrade energetskih pregleda ta kasnije same rekonstrukcije građevina predložilo najbolje tehničko i ujedno troškovno optimalna rješenja.
Na radionice su sudjelovali projektanti, odgovorne osobe i tehničko osoblje iz sektora industrije i bolničkog sektora.
Planirani termini edukativnih radionica u listopadu i studenom 2013. godine su sljedeći:
Zagreb: 29. listopad 2013.; Osijek: 30. listopad 2013. ; Rijeka: 06. studeni 2013. ; Pula: 07.studeni 2013.; Dubrovnik: 20. studeni 2013.; Split: 21. studeni 2013. ;Zadar: 22. studeni 2013.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.