Fotonaponske elektrane na zgradama u vlasništvu HEP d.d.
05.02.2014.
HEP d.d. financira, a HEP ESCO d.o.o. provodi projekt izgradnje fotonaponskih elektrana na krovovima poslovnih objekata u vlasništvu HEP d.d.
Hrvatska elektroprivreda financira, a HEP ESCO provodi projekt izgradnje fotonaponskih elektrana pojedinačne snage do 30kW na krovovima poslovnih objekata u vlasništvu HEP d.d.
Stjecanje statusa povlaštenog proizvođača električne energije će omogućiti prodaju proizvedene električne energije HROTE-u po povlaštenoj cijeni.
Projekt uključuje izgradnju 9 fotonaponskih elektrana ukupne snage 207 kW do 20.03.2014. na 9 lokacija diljem Hrvatske.
Proizvodni potencijal fotonaponskih elektrana na 9 lokacija iznosi 247.033 kWh/god, odnosno prihod od 566.800,00 kn/god.
U probni pogon puštene su tri fotonaponske elektrane postavljene na krov zgrade sjedišta
HEP-a u Zagrebu , na krov dvorišnog objekta sjedišta ElektreČakovec i na zgradi sjedišta Elektroslavonije u Osijeku.
Ovim projektom Hrvatska elektroprivreda promovira primjenu obnovljivih izvora energije te demonstrira brigu za zaštitu okoliša i društveno odgovorno poslovanje.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.