HEP ESCO će otvoriti ukupno 21 HEP ESCO centar diljem cijele Hrvatske
Dana 24. studenog 2012. godine, HEP ESCO svečano otvara svoj prvi HEP ESCO centar, informativni centar energetske učinkovitosti i obnovljivih izvora energije u Varaždinu.
Cilj HEP ESCO centara biti će promocija mjera energetske učinkovitosti građanima kroz informiranje, savjetovanje, edukaciju a sve u svrhu dizanja svijesti građana o utjecaju potrošnje energije na okoliš te važnosti racionalne potrošnje energije.
HEP stoga planira u narednom razdoblju otvoriti još 20 HEP ESCO centara čime će u svakom distribucijskom području odnosno županijskom središtu građanima biti dostupni besplatni stručni savjeti za ostvarenje ušteda kroz racionalniji pristup potrošnji energije i primjenu obnovljivih izvora energije.
U okviru centara organizirat će se niz edukativnih aktivnosti, kao što su tematski dani i tematska događanja, stručne radionice i predavanja za projektante, upravitelje zgrada, predstavnike različitih udruga, dani otvorenih vrata za građane u suradnji s tvrtkama partnerima, nagradne igre, edukacije za djecu i mlade u suradnji sa školama i vrtićima itd.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.