HEP ESCO u konkurenciji za prestižnu dizajnersku RedDot nagradu
01.07.2010.
Vizualni identitet tvrtke HEP ESCO i njezini materijali za komunikaciju ove godine natječu se za prestižnu dizajnersku RedDot nagradu i to u kategoriji Korporativnog dizajna.
Dizajn potpisuje marketinška kuća Studio Hrg, a cjelokupni projekt osmislila je i vodila Lana Dražić iz HEP ESCO-a. Brand arhitektura i materijali za komunikaciju koncipirani su na način da naglase zasebnu djelatnost mlade tvrtke ali ujedno zadrže vezu se s krovnim brandom HEP d.d. Tamno plava boja izvedena iz krovnog branda nosi njezine temeljne vrijednosti snage, moči i pouzdanosti, dok je nova boja neba uvedena kako bi se dodao dojam svježine, čistoće i očuvanog okoliša koju donosi tvrtka kroz projekte energetske učinkovitosti. Pri stvaranju materijala korištene su pretežno čiste forme i jednostavne linije koje odražavaju duh struke te učinkovito i jasno komuniciraju s ciljanom skupinom.
Nagrada “Red Dot Design Award” jedna je od najvažnijih svjetskih nagrada i svrstana je među najveća dizajnerska natjecanja. Rezultati i proglašenje ovogodišnjih pobjednika očekuju se tijekom kolovoza ove godine.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.