Vlade širom svijeta su provele mjere za postupno izbacivanje iz upotrebe žarulje sa žarnom niti svjetlosti za opću rasvjetu
Cilj je potaknuti korištenje alternativne energetski učinkovite rasvjete, kao što su kompaktna fluorescentna svjetiljka (CLF) i LED diode Štedne žarulje troše i do 5 puta manje nego žarulje sa niti, te traju 8-10 puta dulje.
Brazil i Venezuela prestali su sa njihovim korištenjem u 2005, a Švicarska i Australija počeli su ih polako izbacivati iz upotrebe u 2009. Isto tako, druge zemlje su na rasporedu za postupno izbacivanje iz upotrebe: Argentina, Rusija i Kanada u 2012, i Maleziji u 2014. Iako Sjedinjene Države neće ukidati žarulje sa žarnom niti, postavili su minimalne standarde efikasnosti za rasvjetu koji prehode ostavšini žarulja sa žarnom niti, te minimalne standarde u fazi između 2012 i 2014.
Takve odluke donosi i Europska unija, kako bi kroz uvođenje štednih žarulja, a također i štednju energije, smanjila emisije stakleničkih plinova koji se javljaju kod starih žarulja. U zemljama EU 1.rujna 2009. godine zakonom je stupila na snagu zabrana proizvodnje žarulja sa žarnom niti.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.