Preko 10 000 energetskih stručnjaka iz Europe i svijeta okupilo se na trodnevnom European Utility Week 2015 u Beču
Od 3. do 5. studenog 2015. u Beču su energetski stručnjaci raspravljali o budućnosti energetskog sektora i stalnim promjenama na energetskom tržištu. Ovo je događaj od ključne važnosti za energetske kompanije koje se bave opskrbom električnom energijom, plinom i toplinskom energijom, pitkom vodom, ali i za IT industriju kao i proizvođače naprednih tehnologija, operatore prijenosnog i distribucijskog sustava koji ih koriste.
U fokusu događanja na Utility Week bili su trendovi u optimizaciji elektroenergetskih mreža i obnovljivih izvora energije, pohrana energije, pametna brojila i sigurnost mreže, koncept 'Internet of things' (IOT), pametni gradovi te korisnička rješenja za pametne domove. Više od 400 predstavnika tvrtki sudjelovalo je u službenom programu te predstavilo inovacije, nove energetske usluge te nove oblike tržišnog natjecanja i poslovnih modela. U službenom programu sudjelovala je tvrtka HEP ESCO-a koja je predstavila nove energetske usluge u ponudi kupcima HEP grupe.
Neli od važnijih zaključaka konferencije su da razvoj energetskog tržišta može za energetske kompanije, koje su već dulje vremena u krizi, predstavljati priliku, a ne opasnost te da tradicionalni pristup orijentiran prodaji energenata treba ustupiti mjesto iznalaženju održivih rješenja i poslovnih modela namijenjenih sve zahtjevnijim kupcima kao i ulaganju u inovativni i integrirani pristup tržištu.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.