23. studenog 2010. održana je tematska sjednica Gradskog vijeća Grada Pule na kojoj je voditelj projekta Ivan Zubčić prezentirao Projekt energetske učinkovitosti na javnoj rasvjeti grada.
HEP-ESCO i Grad Pula potpisali su Ugovor za provedbu projekta 30. svibnja 2008. godine. Ukupna vrijednost projekta iznosi 11,8 milijuna kuna.
U sklopu projekta napravljen je snimak stanja cijelog sustava javne rasvjete. Projekt modernizacije obuhvatio je oko 45% svjetiljki u sustavu. Zamijenjeno je ukupno 2100 starih svjetiljki, 203 postojeće svjetiljke premještene su na druge lokacije, a još 133 su u sklopu projekta modernizirane. Rezultati su smanjenje instalirane snage i potrošnje električne energije za gotovo 21%.
Uštedi u potrošnji električne energije od više od 1.000.000 kWh odnosno 780.000 kn godišnje treba pribrojiti i uštede na održavanju sustava koje iznose 320.000 kuna godišnje, tako da ukupne uštede na godišnjoj razini iznose 1.100.000 kuna.
Pogodnosti provedbe ovog projekta, osim ušteda u potrošnji električne energije i troškovima održavanja sustava, su i cjelovito rješenje modernizacije koje je obuhvatilo kompletan sustav javne rasvjete, izrada dokumentacije izvedenog stanja, smanjenje emisija onečišćujućih tvari prilikom proizvodnje električne energije, izbacivanje živinih žarulja iz sustava te smanjenje svjetlosnog onečišćenja.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.