Sastanak partnera EU projekta A2PBEER nakon dvije godine provedbe
25.09.2015.
Sastanak partnera na EU projektu A2PBEER koji se financira se u okviru Sedmog okvirnog program za istraživanje i tehnološki razvoj (Seventh Framework Programme – FP7) održan je u Bilbaou u Španjolskoj od 16.09. do 18.09.2015.
Puno ime projekta A2PBER je: Affordable and Adaptable Buildings throughout Energy Efficient Retrofitting (Obnova zgrada javne namjene kroz primjenu dostupnih i prilagodljivih mjera energetske učinkovitosti). Na trodnevnom sastanku partnera na EU projektu A2PBEER, na kojem je uz HEP ESCO sudjelovalo još 20 tvrtki iz Europe, prezentirane su tehnologije za energetsku obnovu zgrada, razvijene od strane partnera, kao i tri demonstracijska pilot projekta na zgradama u Bilbaou (Španjolska), Malmöu (Švedska) i Ankari (Turska) koji su dovršeni. Na temelju demonstracijskih projekata izvest će se i tri virtualna projekta u Oslu (Norveška), Genovi (Italija) i Zagrebu (zgradi Elektre). Više o projektu možete saznati u A2PBEER filmu na : Youtube
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.