Centar Republike Slovenije za mobilnost i europske programe obrazovanja i usavršavanja podijelio nacionalne nagrade najboljim završenim EU projektima iz područja cijeloživotnog obrazovanja i usavršavanja.
Projekt TRAP-EE, na kojem je HEP ESCO radio zajedno s partnerima iz Slovenije i Austrije, osvojio je srebrnu jabuku kvalitete u kategoriji Leonardo da Vinci, Prijenos inovacija. Nagradu je primio Inovacijsko-razvojni institut Univerze v Ljubljani, kao koordinator projekta TRAP-EE. Slovenska nacionalna agencija nagradu je dodijelila temeljem ocjene vanjskih evaluatora koji su ocjenjivali: opravdanost projekta, rezultate projekta, vođenje projekta, trajnosti projekta te inovativnosti projekta. Nagrade najboljima uručila je ministrica za obrazovanje, znanost i sport u Slovenskoj vladi, dr. Maja Makovec Brenčič, koja je naglasila važnost međunarodne suradnje na kvalitetnim projektima. HEP-ESCO je sudjelovao u projektu kao jedan od partnera, organizacijom i provedbom pilot treninga za tehničko osoblje na razini zgrade.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.