U zagrebu je 29.10.2013. održana druga energetska radionicu na kojoj je predstavljen zakonodavni okvir mogućnosti financiranja projekata energetske učinkovitosti u RH te nova tehnološka rješenja.
Mr.sc.Nada Marđetko Škoro iz Ministarstva graditeljstva i prostornog uređena predstavila je Regulatorni okvir energetske učinkovitosti u zgradarstvu.
O Programu kreditiranja projekata zaštite okoliša, energetske učinkovitosti i obnovljivih izvora energije govorio je Hrvoje Sučić iz HBOR.a ,a dr.sc.Vlasta Zanki iz HEP ESCO-a govorila je o Projektima energetske učinkovitosti i ESCO financiranju.
U nastavku radionice predstavljena je nova energetski učinkovita oprema i sustavi.
Igor Haramina iz tvrtke Viessmann govorio je o Energetska učinkovitost u zgradarstvu i industriji, a
Ivica Štohera iz tvrtke Grundfos predstavio je o Crpke i sustavi za zgradarstvo.
Nove kombinirane regulacijsko balansirajuće sustave predstavio je Alen Sipić iz tvrtke TA Hydronics,
Dok je o Toplinskoj, zvučnoj i protupožarnoj izolacija vanjske ovojnice zgrade govorio Dario Henezi iz tvrtke Knauf Insulation.
Sljedeća radionica održava se u Osijek: 30. listopad 2013
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.