U Zagrebu (zgradi HEP-a) 13.02.2015. održan je završni sastanak partnera na EU projektu TRAP-EE koji se financira se u okviru ‘Programa za cjeloživotno učenje’ (eng. ‘Lifelong
Learning Programme’).
Puni naziv projekta na engleskom jeziku je 'Training Personnel Towards Operational Energy Efficiency of the Buildings', odnosno na hrvatskom 'Izobrazba osoblja za provedbu energetske učinkovitosti u zgradama'.
Partneri na projektu, Inovacijski razvojni institut Sveučilišta u Ljubljani (IRI UL), Goriška lokalna energetska agencija (GOLEA) iz Nove Gorice, udruga energie:bewusst Kärnten iz Austrije i HEP ESCO iz Hrvatske, zaključili su da se obuka osoba odgovornih za održavanje zgrada o provedbi mjera energetske učinkovitosti pokazala potrebnom, kako u Hrvatskoj tako i u Sloveniji. Također je zaključeno da se pokrene inicijativa prema institucijama u Hrvatskoj i Sloveniji da se postojećem opisu poslova za domare (kućne majstore) dodaju i znanja i vještine potrebne za provedbu mjera energetske učinkovitosti u zgradama.
Nakon završetka projekta trening će biti dostupan na komercijalnoj osnovi u okviru ponude HEP ESCO Trening centra.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.