EN
FEEDSCHOOLS

FEEDSCHOOLS

Cilj projekta FEEDSCHOOLS (Financing Environment and Energy Efficiency development in Schools)  je olakšati provedbu Direktive o energetskoj učinkovitosti koja stvara uvjete kako bi više općina, financijskih institucija i konzultanata razvili projekte sveobuhvatne obnove škola u nadolazećim godinama.
 
Na projektu sudjeluje 11 partnera iz 7 zemalja (Italije, Češke, Poljske, Mađarske, Slovenije, Hrvatske i Austrije). Partneri iz Hrvatske su HEP ESCO i Grad Split.
Pilot aktivnosti provodit će se na školama Grada Splita.
 
Piloti će uključivati:
  • energetske preglede reprezentativnih školskih objekata,
  • izradu preliminarnih planova obnove,
  • izračun emisija CO2 nakon obnove,
  • razvoj modela energetskih usluga i sheme financiranja
  • obuku energetskih menadžera regije, općinskog osoblja i studenata,
  • izradu preporuka za prevenciju identificiranih barijera i integraciju rezultata projekata u gradske planove.
Posebna pažnja posvetit će se korištenju obnovljivih izvora energije.
 
Rezultati projekta:
  • razvoj transnacionalnog i holističkog alata za podršku s 2 aplikacije prilagođene korisnicima (1 za evaluaciju energetske učinkovitosti i okoliša i 1 za modele financiranja),
  • web baza podataka o inovativnim najboljim praksama za obnovu nZEB-a (zgrada gotovo nulte energije),
  • otvorene lekcije usredotočene na promjenu ponašanja u školama,
  • face to face i on-line treninzi za lokalne vlasti/školsko osoblje.

Projekt se sufinancira 85% iz Europskog fonda za regionalni razvoj (ERDF) kroz Interreg CENTRAL EUROPE Programme.

Ukupna vrijednost projekta je 1.971.837,05 EUR-a.

Vrijeme trajanja projekta je 36 mjeseci, od 01. rujna 2017. – 31. kolovoza 2020.

Partneri na projektu: ENEA (vodeći partner), ENVIROS (CZ), PRO-A (PL), ZMVA (H), LEASP (SLO), Udine (I), Warsaw (PL), Bistrica (SLO), Split (HR), HEP ESCO (HR), GEA (A).

https://www.interreg-central.eu/Content.Node/FEEDSCHOOLS.html



 

Prijavite se na HEP ESCO Newsletter! Prijavite se ako želite primati novosti putem e-pošte.