U tvrtki 3. Maj Brodogradilište d.d., tijekom 2017. godine, provedena je druga faza modernizacije sustava privremene rasvjete energetski učinkovitom rasvjetom. U okviru Projekta isporučeno je 2.500 svjetiljki za sustav privremene rasvjete i 20.000 m kabela za napajanje svjetiljki. Za potrebe napajanja GalaLED svjetiljki isporučeno je i 15 prijenosnih razvodnih ormara (transformatora) snage 10kVA.
Godišnja potrošnja električne energije postojećeg sustava privremene brodske rasvjete, koji se temelji na svjetiljkama pojedinačne snage 100 W iznosi 973.440,00 kWh ili prema proračunskoj cijeni za električnu energiju koju koristi sustav privremene brodske rasvjete (0,66 kn/kWh) 642.470,00 kn.
Novi sustav privremene brodske rasvjete temelji se na LED svjetiljkama pojedinačne snage 17W. Snaga nove LED svjetiljke je 83% manja od snage postojeće svjetiljke na kojoj se temelji sustav privremene brodske rasvjete.
Prema tome i ukupna potrošnja električne energije sustava privremene brodske rasvjete biti će manja za 83%, odnosno za 807.955,2 kWh ili 533.256,00 kn godišnje.
Jednostavni period povrata investicije iznosi 4,1 godinu. Projekt je završen u rujnu 2017. godine.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.