Tehničko-ekonomsko optimiranje centralnog toplinskog sustava u Zagrebu obuhvatilo je sljedeće mjere energetske učinkovitosti:
instaliranje programskog alata koji prikuplja potrebne podatke, obrađuje ih i koristi za optimalno upravljanje distributivnim sustavom uz stalnu povratnu vezu
ugradnju opreme na distribucijskoj mreži (šahtovi, podstanice) s trajnim nadzorom parametara
statičko modeliranje distributivne vrelovodne mreže koje uključuje izradu modela, izradu hidrauličnih i termičkih proračuna, analizu kritičnih točaka s aspekta kontrole pouzdanosti opskrbe kupaca (analiza tlakova, temperatura, vremena transporta, i dr.), procjenu racionalnosti i funkcionalnosti pogona s prijedlozima za optimiranje
dinamičko modeliranje i vođenje pogona u realnom vremenu koje uključuje praćenje trenutnih protoka, tlakova i temperatura na cijeloj mreži, predviđanje budućih stanja, simulacija rada vrelovodne mreže i identificiranje operativnih problema prije nego što se pojave u stvarnosti te obrada procesnih podataka iz vrelovodne mreže, izvoz i zračunatih parametara prema ostalim sustavima distributera – benchmarking
Ukupna ušteda na projektu energetske učinkovitosti Tehničko-ekonomsko optimiranje centralnog toplinskog sustava u Zagrebu iznosi 3.028.463 kn/god. Ušteda toplinske energije procjenjuje se na oko 9.960 MWh/god. Projekt je završen u lipnju 2012. godine.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.