Javna prezentacija projekta 3Smart - Smart Building - Smart Grid – Smart City
17.01.2017.
16. siječnja 2017. na FER-u je održana javna prezentacija projekta 3Smart - Smart Building - Smart Grid – Smart City.
Glavni cilj 3Smart projekta je osigurati tehnološki i zakonodavni okvir za sveobuhvatno gospodarenje energijom u zgradama, energetskim mrežama i glavnim infrastrukturama gradova u Podunavlju. To uključuje razvoj modularne platforme za koordiniranu izgradnju i upravljanje energijom u distribucijskoj mreži. Razvijena platforma bit će instalirana na 5 pilot lokacija u 5 zemalja (Hrvatskoj, Sloveniji, Austriji, Mađarskoj i Bosni i Hercegovini) i bit će provedena sveobuhvatna analiza troškova i koristi za provjeru učinkovitosti platforme.
Vodeći partner na projektu je Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, a uz njega partner iz Hrvatske je Hrvatska elektroprivreda d.d..
Ostali partneri na projektu:
E3, IDRIJA, ELEKTRO PRIMORSKA d.d. (SI)
EEE, STREM, ENERGY G (AT)
UNIDEBTTK, EON (HU)
UNIBGFME (RS)
EPAZHB, SVEMOFSR (BA)
Povezani strateški partneri:
HERA (HR)
GOLEA, JSI (SI)
FERK (BA)
HEA (HU)
U Hrvatskoj su pilot loakcije neboder FER-a (Unska 3, Zagreb) i stara upravna zgrada HEP-a (Ulica grada Vukovara 37, Zagreb). Projekt je financiran sredstvima EU kroz Interreg Danube Transnational Programme s 3.791.343,41 EUR.
Vrijeme trajanja projekta je od 01.01.2017. do 30.06.2019.
Program se sufinancira iz fondova Europske unije (ERDF, IPA).
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.