TEESCHOOLS - Međunarodni radni sastanak održan u Zagrebu
09.01.2018.
12. prosinca 2017. održan je međunarodni radni sastanak partnera na EU projektu TEESCHOOLS. Sastanak je otvorila Sandra Magajne i u ime HEP ESCO-a poželjela dobrodošlicu partnerima na projektu.
Prema dnevnom redu, raspravljalo se o sljedećim temama:
WP2
Planiranje komunikacijskih događaja (HEP ESCO s Gradom Splitom)
Različita pitanja financijskog izvještavanja
WP3
Pitanja nabave (Grad Split)
Rezultati revizije - financijski podaci
Konačni upitnik za očekivane rezultate svih partnera
Očekivani sadržaj i izgled optimalnog modela financiranja
Produženje roka (31.03.2018.)
Produženje korištenja resursa i vanjskih troškova
Analiza doprinosa vanjskog stručnjaka pri izradi optimalnog financijskog modela
WP4
Planiranje zajedničkih aktivnosti, događaja i treninga unutar WP2 i WP4
Na sastanku su doneseni sljedeći zaključci:
Vodeći partner će poslati službeni e-mail obavještavajući sve partnere o produljenju roka za isporuke 3.3.
Ako se ne postigne napredak prije sredine siječnja, HEP ESCO će se sastati s voditeljem projekta Grada Splita i poslati zajedničko hitno pismo Državnoj agenciji za nabavu s prijedlogom za rješenje.
HEP ESCO će poslati konačni upitnik optimalnog modela financiranja što je prije moguće.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.