Agencija Standard & Poor's povećala izglede kretanja ocjene rejtinga HEP-a
27.09.2018.
Agencija Standard & Poor's (S&P) potvrdila je dugoročni kreditni rejting Hrvatske elektroprivrede (BB) te povećala izglede kretanja ocjene rejtinga sa stabilnih na pozitivne.
Zbog metodologije i kriterija koje Standard & Poor's koristi pri ocjenjivanju HEP-a, povećanje je uslijedilo nakon rasta prognoze rejtinga za Republiku Hrvatsku, što predstavlja novi pozitivni pomak u Standard & Poorsovoj ocjeni rejtinga države, nakon što je 23. ožujka ove godine taj rejting povećan na BB+.
U izvješću agencije Standard & Poor's, objavljenom 26. rujna, navodi se da HEP zadnjih godina ostvaruje solidne kreditne parametre i relativno stabilne novčane tokove. Također se navodi da bi, sukladno sadašnjoj ocjeni, u slučaju povećanja ocjene kreditnog rejtinga za Republiku Hrvatsku vjerojatno bila povećana ocjena kreditnog rejtinga HEP-a.
„Iznimno smo zadovoljni povećanjem izgleda kretanja ocjene rejtinga sa stabilnih na pozitivne te potvrdom dugoročnog kreditnog rejtinga HEP-a od strane agencije Standard & Poor 's. U tom smislu i dalje ćemo nastaviti s aktivnim upravljanjem financijskim položajem i ukupnim poslovanjem HEP grupe“, izjavio je Frane Barbarić, predsjednik Uprave Hrvatske elektroprivrede d.d.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.