Agencija Standard & Poor's povećala ocjenu rejtinga HEP-a
26.03.2019.
Agencija Standard & Poor's (S&P) povećala je dugoročni kreditni rejting Hrvatske elektroprivrede s ocjene BB na BB+ uz stabilnu prognozu kretanja.
Zbog metodologije i kriterija koje Standard & Poor's koristi pri ocjenjivanju HEP-a, povećanje je uslijedilo nakon rasta ocjene rejtinga za Republiku Hrvatsku. To je treći pozitivni pomak u Standard & Poor'sovoj ocjeni rejtinga države, nakon što je u ožujku prošle godine taj rejting povećan na BB+, a u rujnu prognoza kretanja rejtinga sa stabilne na pozitivnu.
U izvješću agencije Standard & Poor's, objavljenom 26. ožujka, navodi se kako se smatra da država ima, u slučaju potrebe, povećanu mogućnost potpore HEP-u te da stabilna prognoza HEP-ove ocjene odražava mišljenje kako će HEP-ovi samostalni rezultati biti solidni. Također se navodi da bi, sukladno sadašnjoj ocjeni, u slučaju dodatnog povećanja ocjene kreditnog rejtinga za Republiku Hrvatsku vjerojatno bila povećana ocjena kreditnog rejtinga HEP-a.
„Iznimno smo zadovoljni povećanjem ocjene dugoročnog kreditnog rejtinga HEP-a od strane agencije Standard & Poor 's. Ocjena je, između ostalog, potvrda našeg aktivnog upravljanja financijskim položajem i ukupnim poslovanjem HEP grupe. Odlučni smo nastaviti s poslovnim aktivnostima usmjerenima kako na daljnje jačanje samostalne ocjene kreditnog rejtinga tako i na jačanje tržišnog položaja i realizaciju ambicioznih ciljeva obnovljivog scenarija razvoja“, izjavio je Frane Barbarić, predsjednik Uprave Hrvatske elektroprivrede d.d.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.