EN

Dan potrošača HEP-Opskrbe

15.11.2012.
HEP-Opskrba je 13. studenoga u Opatiji, tijekom 10. simpozija o sustavu vođenja elektroenergetskog sustava, organizirala Dan potrošača.

Dan potrošača, zamišljen kao jednodnevno druženje onih koji prodaju i onih koji kupuju električnu energiju, okupio je predstavnike nekih od najznačajnijih kupaca HEP-Opskrbe kao što su INA, HŽ Infrastruktura, Cemex, 3. maj, Vodovod i kanalizacija Split, Đuro Đaković i drugi.

Direktorica HEP-Opskrbe Tina Jakaša upoznala ih je s osnovnim podacima o tvrtki: broj kupaca je više od 47 tisuća, a prodaja u 2011. godini 7,85 TWh električne energije. Prezentirala je i četiri osnovna tarifna modela, s obzirom na način potrošnje, novu metodologiju izračuna cijena te način na koje kupac može sam utjecati na visinu svoga računa.

Na Danu potrošača predstavljen je i novi proizvod HEP – Opskrbe - ZELEN, kojeg čine certifikat TÜV SÜD-a, kojim se jamči podrijetlo energije iz obnovljivih izvora (a to su sve hidroelektrane u sustavu HEP-a) i pravo na korištenje žiga 'zelen'.

Gosti su upoznati i s HEP-ovim razvojnim projektom eMOBILNOST, čiji je cilj da HEP bude vodeći u regiji na području elektromobilnosti u izgradnji infrastrukture za punjenje električnih vozila, temeljene na konceptu naprednih elektroenergetskih mreža.

Također, u suradnji s tvrtkom HEP ESCO, prezentirane su mogućnosti uštede električne energije, odnosno provedbe projekata energetske učinkovitosti.
Ova stranica upotrebljava kolačiće
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.
Prihvaćam odabrane
Na ovoj mrežnoj stranci koriste se kolačići. Molimo Vas da pročitate Obavijest o kolačićima.
Prihvaćam sve