HEP Elektra, u skladu s Nacionalnim planom migracije na SEPA izravno terećenje, omogućava prelazak s postojećih izravnih terećenja (trajnih naloga) na novu uslugu SEPA izravno terećenje. Nova usluga SEPA izravno terećenje omogućena je isključivo kupcima kategorije kućanstvo.
Što za Vas znači ako već imate ugovoreno izravno terećenje u poslovnoj banci?
Svi postojeći trajni nalozi ugovoreni u poslovnim bankama od 03. lipnja 2019. godine automatski će biti prebačeni u sustav SEPA izravno terećenje, osim onih koji nisu ispravno migrirani, o čemu su svim korisnicima poslane pojedinačne obavijesti.
Ukoliko ne želite pristati na prijenos postojeće platne usluge (postojećeg izravnog terećenja – trajnog naloga) na SEPA izravno terećenje istu možete, bez ikakve financijske nadoknade, otkazati prije 03. lipnja 2019. godine, u Vašoj banci.
Naknadne promjene, opoziv i informiranje o postojećim suglasnostima, nakon 03. lipnja 2019. godine, biti će moguće u kontakt centrima HEP Elektre ili u poslovnicama FINA-e.
U slučaju traženja povrata iznosa transakcije po SEPA izravnom terećenju, obraćate se isključivo Vašoj banci.
Utječe li SEPA izravno terećenje na Vaše troškove provođenja plaćanja računa?
Za izvršavanje SEPA izravnih terećenja Vaša banka može naplatiti naknadu prema svojim uvjetima poslovanja i odlukama o naknadama.
Što za Vas znači ako želite ugovoriti izravno terećenje?
Uslugu SEPA izravnog terećenja, odnosno davanje suglasnosti HEP Elektri za uslugu koja će se izvršavati po novoj SEPA shemi izravnog terećenja, od 03. lipnja 2019. godine je moguće ugovoriti u kontakt centrima HEP Elektre i poslovnicama FINA-e.
Više o nacionalnom projektu SEPA možete pogledati na internetskoj stranici
www.sepa.hr.