HEP Elektra je kupcima kategorije kućanstvo omogućila uslugu dostave računa elektroničkom poštom (e-mailom). Usluga je razvijena s ciljem podizanja kvalitete usluga, ubrzanja procesa dostave računa te očuvanja prirodnih resursa. Aktivacijom ove usluge kupac više neće zaprimati račune u papirnatom obliku.
Navedena usluga je besplatna i jednostavno se aktivira.
Usluga se može jednostavno aktivirati na poveznici
https://racun2mail.hep.hr/elektra/ ili posredstvom aplikacije
Moj račun, a upute za realizaciji su u nastavku.
Za realizaciju usluge na poveznici https://racun2mail.hep.hr/elektra/ potrebno je upisati:
- broj ugovornog računa (podatak raspoloživ na svakom računu HEP Elektre u lijevom gornjem kutu i numerički je podatak koji počinje brojem 2),
- broj obračunskog mjernog mjesta (podatak raspoloživ na svakom računu HEP Elektre na poleđini računa) te
- označiti „Pročitao/la sam i razumio/la sam Politiku privatnosti (Politika_privatnosti_HEP_Elektre.pdf)“. Nakon upisa ispravne kombinacije broja ugovornog računa i broja obračunskog mjernog mjesta potrebno je kliknuti na polje „Potvrdi“ (slika 1).
Slika 1.
Adresu elektroničke pošte (e-mail) na koju će stizati računi potrebno je upisati u za to predviđeno polje te je potrebno kliknuti na ikonu „Provjeri mail adresu“. Ispravnost upisane e-mail adrese provjerava se dostavom PIN-a na upisanu e-mail adresu. Dostavljeni PIN potrebno je upisati u za to predviđeno polje na novom skočnom prozoru (svaki klik na navedeno polje rezultira novom e-mail porukom koja sadrži PIN te je u navedenom slučaju potrebno upisati zadnje zaprimljeni PIN).
Nakon unosa PIN-a, odnosno provjere ispravnosti upisane mail adrese, omogućeno je aktiviranje dostave računa isključivo putem e-maila označavanjem polja „pristajem“ (slika 2).
Slika 2.
Klikom na navedeno polje daje se suglasnost za prihvat računa isključivo elektroničkim putem (e-mailom). Usluga se može opozvati micanjem kvačice iz polja „pristajem“ čime se računi ponovno upućuju putem pošte.
2. Realizacija posredstvom aplikacije Moj račun
Zaprimanje računa isključivo putem elektroničke pošte
posredstvom aplikacije Moj račun svaki kupac HEP Elektre može jednostavno aktivirati jednim klikom. Odnosno nakon prijave u aplikaciju Moj račun na alatnoj traci potrebno je odabrati polje
„Korisnik“ te razgranati podatke ispod naziva
„Lista kupaca“ (slika 1.) i označiti polje „
Želim primati račun na mail“ (slika 2.).
Slika 1.
Slika 2.
Odabirom usluge kupac daje suglasnost za prihvat računa isključivo elektroničkim putem. Adresa elektroničke pošte koju kupac koristi kao prijavu na aplikaciju Moj račun biti će adresa na koju će kupac zaprimati račune za utrošenu električnu energiju. Usluga se može opozvati čime se računi ponovno upućuju putem pošte.
Odabirom zaprimanja računa za utrošenu električnu energiju isključivo elektroničkim putem doprinosite zaštiti prirode.