EN
Niste zaprimili račun HEP Elektre?

Niste zaprimili račun HEP Elektre?

HEP Elektra redovno izdaje račune svim svojim kupcima. Međutim, u slučaju u kojem kupac nije zaprimio očekivani račun HEP Elektre, obveza kupca je, temeljem Pravilnika o općim uvjetima za korištenje mreže i opskrbu električnom energijom, o tome obavijestiti svog opskrbljivača koji će izdati presliku računa bez naknade.
U slučaju ne zaprimanja računa, o navedenom je potrebno obavijestiti HEP Elektru putem web obrasca ili putem pozivnog centra 0800 300 303 te zatražiti presliku računa i provjeriti adresu slanja računa te po potrebi zatražiti korekciju iste.
Sve informacije vezane za ugovorni račun (pregled računa i uplata, pregled uplatnica za odabrani račun te uvid u saldo) u bilo kojem trenutku dostupne su putem aplikacije Moj račun.

 
Ova stranica upotrebljava kolačiće
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.
Prihvaćam odabrane
Na ovoj mrežnoj stranci koriste se kolačići. Molimo Vas da pročitate Obavijest o kolačićima.
Prihvaćam sve