Svaki kupac HEP Elektre ima pravo na podnošenje pisanog prigovora u poslovnim prostorijama HEP Elektre (centri za kupce), putem pošte i elektroničke pošte (web obrazac). Kontakt podaci HEP Elektre dostupni su
ovdje.
Prilikom podnošenja prigovora isti mora sadržavati:
- sve podatke potrebne za identifikaciju krajnjeg kupca,
- obrazloženje razloga za prigovor,
- po potrebi dokumentaciju i druge dokaze na kojim se temelji prigovor.
Ukoliko kupac nije zadovoljan dobivenim očitovanjem ili smatra kako je na bilo koji način zakinut, pravo kupca je obratiti se Povjerenstvu za reklamacije potrošača. Povjerenstva za reklamacije potrošača sastavljena su od predstavnika lokalnih udruga za zaštitu potrošača te predstavnika HEP Elektre. Povjerenstva djeluju u Službama za javnu opskrbu, a kupac im se može obratiti pisanim putem i to osobno u poslovnim prostorijama HEP Elektre (centri za kupce), putem pošte i elektroničke pošte (web obrazac) s naznakom: „Za Povjerenstvo za reklamacije potrošača“.