S ciljem zaštite osobnih podataka i veće komunikacijske sigurnosti te što bržeg rješavanja upita za elektroničku komunikaciju na raspolaganju je web obrazac. Obrazac za postojeće kupce odabiru svi kupci koji s HEP Elektrom imaju realiziran ugovorni odnos. Obrazac za nove kupce odabiru svi oni koji žele postati kupac HEP Elektre. Obrazac za bivše kupce koriste svi koji su nekada bili kupac HEP Elektre. Rado ćemo vam pomoći savjetom i pružiti tražene informacije, s ciljem što bržeg rješavanja problema.
Pri popunjavanju samog obrasca, potrebno je pripaziti na sljedeće:
Kod unosa upita putem web obrasca podaci šifra ugovornog računa te šifra obračunskog mjernog mjesta moraju biti ispravno uneseni, odnosno, ukoliko se unese, pogrešna šifra ili znak viška (nula, slovo, razmak i slično) nije moguće poslati upit putem web obrasca.
Šifra ugovornog računa nalazi se na svakom računu HEP Elektre u lijevom gornjem kutu i numerički je podatak koji počinje brojem 2.
Prikaz identifikacijskog podataka na računu:
Šifra obračunskog mjernog mjesta nalazi se na poleđini svakog računa HEP Elektre.
Prikaz identifikacijskog podataka na računu:
Potrebno je pripaziti kod odabira kategorije na koju se upit odnosi, posebice ukoliko je riječ o kategoriji isključenje/uključenje/opomene, kako bismo po samom upitu lakše razaznali temu upita.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.