HEP donirao računala osnovnim školama u Slatinama, Omišu i Zagvozdu
07.04.2017.
U okviru akcije „Za naše male genijalce“ HEP je danas donirao devet novih računala za učenike osnovnih škola na području Splitsko-dalmatinske županije.
Tako je šest novih računala dodijeljeno Osnovnoj školi Josipa Pupačića u Omišu, dok su dva računala dodijeljena Osnovnoj školi Slatine na otoku Čiovu, a jedno novo računalo učenicima Osnovne škole Zagvozd, Područna škola Slivno. Donacije je u ime HEP-a uručio Saša Kraljević, direktor Elektrodalmacije Split.
Između više od 80 pristiglih prijava, HEP je za ovogodišnje dobitnike izabrao ukupno 15 osnovnih škola iz cijele Hrvatske, prije svega one škole koje nemaju niti jedno računalo, imaju velik broj učenika po računalu, zastarjela računala ili se nalaze na područjima od posebne državne skrbi. Njima će se u ovogodišnjoj akciji dodijeliti ukupno 50 novih računala.
Uključujući ovogodišnji donacijski ciklus, HEP je od početka provedbe akcije „Za naše male genijalce“ 2015. godine, osigurao donaciju od čak 150 novih računala za učenike 42 osnovne škole diljem Hrvatske. Ukupna vrijednost do sada doniranih računala iznosi 750.000 kuna.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.