U proteklih godinu dana HEP je zaprimio stotine pritužbi korisnika na postupanje prodajnih predstavnika drugih tržišnih opskrbljivača te stoga svim kupcima električne energije i građanima upućujemo ovu obavijest.Brojni su primjeri postupanja osoba, koje se predstavljaju
kao zaposlenici HEP-a i prikupljaju podatke o kupcu tako da traže uvid u
račune, osobne isprave, pristup brojilu
i očitanje brojila, a zatim nude potpisivanje ugovora za opskrbu električnom
energijom. Postoje i slučajevi da akviziteri nude ugovor, pozivajući se na
poslovnu povezanost i dogovor s HEP-om. Stoga svim kupcima električne energije
i građanima upućujemo sljedeću obavijest i upozorenje:
- HEP ne angažira prodajne terenske predstavnike niti upućuje
svoje zaposlenike u domove kupaca radi ponude ugovora o opskrbi električnom
energijom.
- Kupci koji koriste javnu uslugu opskrbe kao univerzalnu
uslugu HEP Operatora distribucijskog sustava (HEP ODS), ne moraju
sklapati nove ugovore o opskrbi da bi i dalje imali urednu opskrbu električnom
energijom.
- Zaposlenici HEP-a ovlašteno obilaze domove kupaca isključivo
radi očitanja mjernih uređaja i mogućih drugih poslova iz nadležnosti operatora
distribucijskog sustava. Svi zaposlenici HEP ODS-a koji obilaze kuće i stanove
imaju odgovarajuću službenu odoru i iskaznicu, koju su obvezni pokazati na
zahtjev kupca.
- HEP nema dogovor o zajedničkom tržišnom nastupu prema
kupcima ni s jednim alternativnim opskrbljivačem.
Svakome tko smatra da je prevaren ili oštećen kod sklapanja
ugovora o opskrbi električnom energijom, savjetujemo da detaljno prouči sve
odredbe potpisanog ugovora i pripadajuće Opće uvjete (poslovanja) za opskrbu
električnom energijom u kojima mora biti naveden i način raskida ugovora. Prema
Zakonu o zaštiti potrošača, svi kupci u roku od 14 dana imaju pravo raskinuti potpisani
ugovor, bez objašnjenja ili plaćanja naknade.