EN

HEP ne nudi ugovore o opskrbi obilaskom domova kupaca

22.09.2015.
Upozoravamo građane i kupce električne energije na nastavak prakse nepoštene i zavaravajuće prodaje od strane nekolicine opskrbljivača električnom energijom.

Važno je znati da HEP ne angažira prodajne terenske predstavnike niti upućuje svoje zaposlenike u domove kupaca radi ponude ugovora o opskrbi električnom energijom ili bilo kakvih drugih ugovora za kupce kategorije kućanstva. Kupci koji nastavljaju koristiti javnu uslugu opskrbe kao univerzalnu uslugu opskrbe kod HEP Operatora distribucijskog sustava d.o.o. (HEP ODS), ne moraju sklapati nove ugovore o opskrbi. 

Kupci koji žele izabrati Hepi, ugovor s HEP Opskrbom mogu sklopiti isključivo online, putem internetske stranice hepi.hep.hr ili putem besplatnog telefona korisničkog centra 08005255 te putem besplatne mobilne aplikacije m-hepi. Ugovori se ne mogu sklopiti u područnim jedinicama HEP ODS-a (elektrama).

Zaposlenici HEP-a ovlašteno obilaze domove kupaca isključivo radi očitanja mjernih uređaja i mogućih drugih poslova iz nadležnosti operatora distribucijskog sustava. Svi zaposlenici HEP ODS-a koji obilaze kuće i stanove imaju odgovarajuću službenu odoru i iskaznicu, koju su obvezni pokazati na zahtjev kupca. Kupci, odnosno građani, nisu dužni omogućiti obavljanje bilo koje radnje u vezi s mjernim mjestom ili priključkom, osobama koje nemaju valjanu iskaznicu HEP ODS-a ili je odbiju pokazati. Dodatnu provjeru identiteta osobe, odnosno utvrđivanje je li osoba ovlašteni zaposlenik HEP-a, građani mogu obaviti telefonskim pozivom u lokalnu (područnu) jedinicu HEP ODS-a (elektru). 

Važno je naglasiti i da HEP nema dogovor o zajedničkom tržišnom nastupu prema kupcima ni s jednim opskrbljivačem.