Nagradom Effie domaća marketinška
industrija već sedmu godinu za redom prepoznaje i nagrađuje najznačajnija postignuća
u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja
marketinških kampanja.
Ukupno 36 marketinških kampanja različitih industrija prijavljeno je na ovogodišnje natjecanje, a dodijeljeno je šest nagrada. HEP je prijavio je kampanju za mobilnu aplikaciju m-hepi, kojom je aplikaciju bilo planirano pozicionirati kao modernu i funkcionalnu dodanu vrijednost, a sam proizvod Hepi kao inovativni brend koji brine o svojim kupcima. Uspjeh marketinške kampanje i ostvarene kvalitetne poslovne rezultate prepoznao je stručan žiri te je tako HEP-ova kampanja za mobilnu aplikaciju m-hepi osvojila brončanu nagradu Effie.
Nagradu je preuzela direktorica Sektora za tržišnu i marketinšku
strategiju HEP-a Vlatka Kamenić Jagodić koja je tom prigodom
izjavila: Zahvaljujem svima koji su
sudjelovali u stvaranju kampanje za m-hepi mobilnu aplikaciju. Hepi je relativno
mlad u oglašavanju te je time ovo za nas vrlo velik uspjeh. Priznanje struke potvrda
je da je marketinška strategija HEP-a na pravom putu, a ujedno nam je i poticaj
da i u buduće ostvarujemo ovako izvrsne rezultate.
HEP-ova imidž kampanja „Sjaj u
tami“ ušla je u finale natjecanja Ideja X, u kategoriji samopromocija i
korporativne komunikacije, kojim se nagrađuju najoriginalnije ideje
marketinških kampanja, koje su jedinstvene i pomiču granice.
Posebno zahvaljujemo svim partnerima koji su zaslužni za rezultate i
koji su sudjelovali u stvaranju kampanja „m-hepi“ i „Sjaj u tami“: kreativnoj
agenciji McCann/Fahrenheit, medijskoj agenciji Real grupa i produkcijskoj kući
Švenk.