Treća ovogodišnja MAGENTA B2B RUN utrka održana je u Osijeku 14. lipnja, a trkači HEP Running teama ostvarili su najveći uspjeh do sada, pobijedivši u konkurenciji velikih tvrtki.
HEP je u kategoriji velikih tvrtki i u ukupnom poretku slavio s rezultatom 57:05, drugo mjesto osvojio je Končar – Aparati i postrojenja d.o.o. (58:25), dok je treći bio Elgrad d.o.o. (1:00:45).
Pojedinačno, Zdravko Jadrijev pobijedio je u muškoj konkurenciji velikih tvrtki (ukupno drugi) s rezultatom 18:17, dok je drugo mjesto pripalo Ivanu Staniću (19:22), a treće mjesto Anti Šoštariću (19:26). U ženskoj konkurenciji drugo mjesto (u kategoriji velikih tvrtki i apsolutno) osvojila je Antonija Bešlić (23:19).
Na utrci u Osijeku nastupilo je 575 trkača iz 57 tvrtki, čime su pokazali da Slavonija njeguje sportski duh te prepoznaje važnost kretanja koje utječe i na poslovne uspjehe. U aktivnosti kao što je MAGENTA 1 B2B RUN svakodnevno se uključuje sve više kompanija iz cijele Hrvatske, čime prepoznaju da je stvaranje radne okoline koja omogućuje ravnotežu između privatnog i poslovnog života preduvjet za uspjeh. Završna utrka ove manifestacije održat će se 13. rujna u Zagrebu.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.