U Ministarstvu gospodarstva, rada i poduzetništva ministar Branko Vukelić i predsjednik Uprave Hrvatske elektroprivrede, mr.sc. Ivan Mravak potpisali su 10. rujna Sporazum o pojednostavljenom procesu priključenja poduzetničkih zona i tvrtki u njima na elektroenergetsku mrežu.
Tim će sporazumom biti omogućeno brže, jednostavnije i povoljnije dobivanje elektroenergetskog priključka u poduzetničkim zonama. Iznos doprinosa za priključenje na elektroenergetsku mrežu po kilovatu angažirane snage bit će za poduzetnike u svim zonama jednak a iznosit će 1350 kuna po kilovatu dok će razliku troškova pokriti Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva i HEP koji je za projekt priključenja osigurao 50 milijuna kuna. Poduzetnici će cijenu doprinosa za priključenje na elektroenergetsku mrežu u dogovoru s HEP-om moći plaćati mjesečno unutar računa za potrošenu električnu energiju kroz određeno razdoblje. Na taj način smanjit će se troškovi koji su za svakog poduzetnika u startu veliki, istaknuo je Branko Vukelić zahvalivši HEP-u na podršci projektu poduzetničkih zona.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.