HEP – primjer dobro ustrojenih povjerenstava za reklamacije
24.03.2006.
U organizaciji Hrvatskog saveza udruga za zaštitu potrošača u Novinarskom domu u Zagrebu, 23. ožujka održana je prezentacija o informiranju o zaštiti potrošača za 2005. godinu i Okrugli stol na temu Pravo potrošača na predstavljanje.
U okviru tematske cjeline Povjerenstva za reklamacije u sustavu zaštite potrošača, predstavnici HEP - Operatora distribucijskog sustava Ana Marić i Ivan Mrljak, predstavili su rad HEP-ovih povjerenstava ustrojenih u 21 distribucijskom području.
Ilija Rkman, predsjednik «Potrošača» pohvalio je Hrvatsku elektroprivredu kao tvrtku koja bi trebala služiti kao primjer drugima u odnosu s potrošačima, primjerenim područnim ustrojavanjem, brojem angažiranih predstavnika potrošačkih udruga te redovitim periodičnim izvješćivanjem o primljenim reklamacijama i poduzetim mjerama.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.