EN

HEP – primjer dobro ustrojenih povjerenstava za reklamacije

24.03.2006.
U organizaciji Hrvatskog saveza udruga za zaštitu potrošača u Novinarskom domu u Zagrebu, 23. ožujka održana je prezentacija o informiranju o zaštiti potrošača za 2005. godinu i Okrugli stol na temu Pravo potrošača na predstavljanje.

U okviru tematske cjeline Povjerenstva za reklamacije u sustavu zaštite potrošača, predstavnici HEP - Operatora distribucijskog sustava Ana Marić i Ivan Mrljak, predstavili su rad HEP-ovih povjerenstava ustrojenih u 21 distribucijskom području.
 
Ilija Rkman, predsjednik «Potrošača» pohvalio je Hrvatsku elektroprivredu kao tvrtku koja bi trebala služiti kao primjer drugima u odnosu s potrošačima, primjerenim područnim ustrojavanjem, brojem angažiranih predstavnika potrošačkih udruga te redovitim periodičnim izvješćivanjem o primljenim reklamacijama i poduzetim mjerama.