Javni poziv za iskazivanjem interesa - otkup električne energije iz OIE
06.05.2024.
Hrvatska elektroprivreda d.d (“HEP”) poziva zainteresirane subjekte (pravne ili fizičke osobe) da iskažu interes za uspostavljanjem poslovne suradnje u području otkupa električne energije proizvedene iz obnovljivih izvora i visokoučinkovitih kogeneracija
U razmatranje će se uzimati isključivo postrojenja instalirane snage veće od 1 MW na jednom obračunskom mjernom mjestu koja bi svu proizvedenu električnu energiju isporučivala u mrežu.
a. Proizvodno postrojenje u pogonu:
Zainteresirani subjekti mogu iskazati interes slanjem popunjenog i potpisanog obrasca iz Priloga 1. ovog javnog poziva na adresu e-pošte oie@hep.hr.
b. Proizvodno postrojenje nije u pogonu:
Zainteresirani subjekti mogu iskazati interes slanjem popunjenog i potpisanog obrasca iz Priloga 2. ovog javnog poziva na adresu e-pošte oie@hep.hr.
Nakon iskaza interesa i obavljene preliminarne evaluacije postrojenja, HEP će odabranim subjektima uputiti zahtjev za dostavom detaljnijih informacija i dokumentacije.
HEP će iskaze zainteresiranih subjekata primati trajno, odnosno do opoziva.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.