Ministru Vrdoljaku predstavljen projekt u TE-TO Osijek
28.05.2013.
Ministar gospodarstva Ivan Vrdoljak sudjelovao je 28. svibnja na predstavljanju HEP-ovog ulaganja u novi blok termoelektrane-toplane Osijek, vrijednog oko 450 milijuna eura.
Projekt su Ministru predstavili član Uprave HEP-a Perica Jukić, direktor TE-TO Osijek Branimir Pašić te voditelj projekta Davor Grubišić.HEP razvija projekt zamjene i proširenja kapaciteta postojećeg energetskog postrojenja Termoelektrane-Toplane Osijek odnosno izgradnju novog modernog plinskog kombi- kogeneracijskog proizvodnog objekta – elektrane KKE OSIJEK 500 s ciljem proizvodnje električne energije primarno za potrebe elektroenergetskog sustava Republike Hrvatske te toplinske energije za grad Osijek.
Riječ je visokoučinkovitom proizvodnom objektu koji će kao primarno gorivo koristiti plin u kombiniranom ciklusu (plinska i parna turbina), instalirane snage 450 MW električnih i 160 MW toplinskih. Elektrana će, uz stupanj iskoristivosti veći od 58 posto i primjenu tehničkih mjera za postizanje najviših standarda zaštite okoliša imati nisku razinu emisije stakleničkih plinova, osobito ugljikovog dioksida. Nadoknadit će manjak proizvodnih kapaciteta i osigurati dostatnost toplinskih izvora u gradu Osijeku, te će se na vrijeme pokrenuti proces zamjene postojećih postrojenja kojima ističe životni vijek Lokalna zajednica ostvarit će dodatni godišnji prihod na ime naknade za korištenje prostora od približno 15 milijuna kuna godišnje, a u izgradnji se očekuje se udjel domaće industrije od najmanje 40 posto.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.