Na svečanosti prošlog tjedna u
Portorožu, nagradu je primio RTL-ov sportski urednik i voditelj projekta Nino
Štambuk.
Međunarodni žiri, članovi Društva
za marketing Slovenije te sportski profesionalci svake godine nagrađuju
najbolje projekte u regiji, a ove godine prestižna regionalna nagrada u jednoj
od kategorija pripala je RTL-u. Žiri je naglasio kako je RTL-ov pristup kojim
je uspio uključiti gledatelje u događaj, za razliku od uobičajenog
jednosmjernog pristupa, bio inovativan i svjež, posebno u svijetu rukometa te
da je primjer kako bi se trebali raditi svi veliki sportski događaji.
HEP je kao dugogodišnji sponzor
Hrvatskog rukometnog saveza i rukometne reprezentacije, prepoznao marketinški potencijal
projekta, posebno u trenutku kada se intenzivirala tržišna utakmica u sferi
opskrbe električnom energijom. Tijekom projekta odvijala se kampanja Više od
struje i promocija proizvoda za kućanstva - hepi. Uz iznimnu gledanost
Svjetskog rukometnog prvenstva koja je omogućila veliku vidljivost HEP-ovog brenda
i kampanje, nagrada RTL-u dodatna je potvrda uspješnosti sudjelovanja HEP-a u ovom
projektu.
Sporto Awards od 2012., u
partnerstvu s Društvom za marketing Slovenije, nagrađuje najbolje marketinške i
sponzorske projekte u području sporta iz Slovenije, Hrvatske, Srbije, Bosne i
Hercegovine, Crne Gore i Makedonije. Po jedna najbolja kampanja svake od ovih
zemalja u kategoriji najboljeg sportskog sponzorstva kandidira u kategoriji
Best of Europe za nagradu ESA Excellence Awards, u organizaciji European
Sponsorship Association (ESA).