EN

Nagrađen projekt praćenja Svjetskog rukometnog prvenstva 2015.

23.11.2015.
Projekt suradnje Svjetskog rukometnog prvenstva - Katar 2015. i RTL-a kojemu je pokrovitelj bio HEP dobio je nagradu Društva za marketing Slovenije za najbolje medijsko partnerstvo u regiji.

Na svečanosti prošlog tjedna u Portorožu, nagradu je primio RTL-ov sportski urednik i voditelj projekta Nino Štambuk.

Međunarodni žiri, članovi Društva za marketing Slovenije te sportski profesionalci svake godine nagrađuju najbolje projekte u regiji, a ove godine prestižna regionalna nagrada u jednoj od kategorija pripala je RTL-u. Žiri je naglasio kako je RTL-ov pristup kojim je uspio uključiti gledatelje u događaj, za razliku od uobičajenog jednosmjernog pristupa, bio inovativan i svjež, posebno u svijetu rukometa te da je primjer kako bi se trebali raditi svi veliki sportski događaji.

HEP je kao dugogodišnji sponzor Hrvatskog rukometnog saveza i rukometne reprezentacije, prepoznao marketinški potencijal projekta, posebno u trenutku kada se intenzivirala tržišna utakmica u sferi opskrbe električnom energijom. Tijekom projekta odvijala se kampanja Više od struje i promocija proizvoda za kućanstva - hepi. Uz iznimnu gledanost Svjetskog rukometnog prvenstva koja je omogućila veliku vidljivost HEP-ovog brenda i kampanje, nagrada RTL-u dodatna je potvrda uspješnosti sudjelovanja HEP-a u ovom projektu.

Sporto Awards od 2012., u partnerstvu s Društvom za marketing Slovenije, nagrađuje najbolje marketinške i sponzorske projekte u području sporta iz Slovenije, Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije. Po jedna najbolja kampanja svake od ovih zemalja u kategoriji najboljeg sportskog sponzorstva kandidira u kategoriji Best of Europe za nagradu ESA Excellence Awards, u organizaciji European Sponsorship Association (ESA).