Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 2. veljače 2006. godine, na temelju članka 29. Zakona o energiji, donijela jedan od najznačajnijih podzakonskih akata - Opće uvjete za opskrbu električnom energijom.
Općim uvjetima za opskrbu električnom energijom uređuju se: postupak izdavanja prethodne elektroenergetske suglasnosti i stvaranja uvjeta za priključenje na elektroenergetsku mrežu; postupak izdavanja elektroenergetske suglasnosti; uvjeti za priključenje, opskrbu električnom energijom i korištenje mreže; kvaliteta opskrbe električnom energijom; međusobni ugovorni odnosi između energetskih subjekata i korisnika mreže; prava i dužnosti energetskih subjekata i korisnika mreže; uvjeti mjerenja, obračuna i naplate isporučene električne energije; uvjeti za primjenu postupaka ograničenja ili obustave isporuke električne energije; postupci utvrđivanja i obračuna neovlaštene potrošnje električne energije.
Ovi Opći uvjeti stupaju na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuju se od 1. travnja 2006. godine.. Danom početka primjene ovih Općih uvjeta, prestaju vrijediti Opći uvjeti za isporuku električne energije (»Narodne novine«, br. 8/91, 61/92, 70/92, 78/93 i 81/97).
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.