Konferencija o Zakonu o učinkovitom korištenju energije u neposrednoj potrošnji i dosadašnjim aktivnostima na području energetske učinkovitosti u Republici Hrvatskoj održana je 30. lipnja ove godine u prostorima gospodarskog klupa pri Ministarstvu gospodarstva, rada i poduzetništva.
Konferencija je okupila više od 150 sudionika - predstavnika županija, gradova, ministarstava, velikih potrošača energije, financijskih institucija, kao i ostalih zainteresiranih za područje energetske učinkovitosti. Organizatori Konferencije bili su Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva, Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost te HEP ESCO. Cilj je bio upoznati mjerodavne institucije, obveznike Zakona, sve zainteresirane i javnost o trenutačnom stanju vezanom uz primjenu Zakona i o izradi podzakonskih propisa te informirati o dosadašnjim aktivnostima na području energetske učinkovitosti u Hrvatskoj. Program Konferencije bio je podijeljen u dva dijela: u prvom dijelu izlagalo se o primjeni Zakona, a u drugom o iskustvima na području projekata energetske učinkovitosti u Hrvatskoj.
"Prema dostignućima u području energetske učinkovitosti, Hrvatska je lider u jugoistočnoj Europi", naglasila je u uvodnom obraćanju sudionicima Konferencije Nataša Vujec - državna tajnica u Ministarstvu gospodarstva, rada i poduzetništva.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.