HEP ODS na internetskim stranicama objavljuje popis pravnih osoba, odnosno ovlaštenih osoba koje mogu izraditi elaborat optimalnog tehničkog rješenja priključenja na mrežu (EOTRP) i elaborat mogućnosti priključenja (EMP), kao i otvoreni poziv za ponošenje zahtjeva za uvrštenje na popis.
HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o. na temelju članka 131. Zakona o tržištu električne energije (Narodne novine broj 111/2021), objavljuje popis pravnih osoba, odnosno ovlaštenih osoba koje mogu izraditi elaborat optimalnog tehničkog rješenja priključenja na mrežu (EOTRP) i elaborat mogućnosti priključenja (EMP).
Također, sukladno odredbama članka 13. stavka (10) i članka 17. stavka (4) Zakona o tržištu električne energije (NN br. 111/2021) objavljuje se i Otvoreni javni poziv za podnošenje Zahtjeva za uvrštenje i Uvjete za uvrštenje na Popis pravnih osoba odnosno ovlaštenih osoba koje mogu izraditi EOTRP i EMP.
Popis ovlaštenih osoba i javni poziv za podnošenje Zahtjeva za uvrštenje dostupan je na internetskoj stranici Izrada EOTRP i EMP.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.