Hrvatski ogranak Međunarodne elektrodistribucijske konferencije (HO CIRED) nedavno ima svoje internetske stranice na kojima posjetitelj može saznati najvažnije informacije o toj udruzi.
Međunarodna elektrodistribucijska konferencija CIRED (akronim od Congres International des Réseaux Electriques de Distribution; International Conference on Electricity Distribution) je udruga koja okuplja zainteresirane u području elektrodistribucijske djelatnosti: najširi krug stručnjaka iz distribucijskih poduzeća, iz instituta i fakulteta, proizvođače opreme i davatelje usluga, opskrbljivače i potrošače, regulatore. Na internetskoj stranici Hrvatskog ogranka CIRED-a nalaze se informaciji o udruzi, ustroju, a postavljeni su i svi važniji dokumenti koji se odnose na djelovanje udruge. Posjetitelj će na stranici pronaći i najave o skupovima koji će se održati, ali i informacije o o onima koji su prošli. Stručna djelatnost podijeljena je u šest studijskih odbora od kojih je svaki pojedinačno zastupljen na stranici.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.