U Smiljanu, rodnom selu Nikole Tesle u petak 20. srpnja 2007. godine, u povodu blagdana svete Marije Magdalene koji se obilježava kao Dan grada Gospića svečano je pušten u rad novoizgrađeni poslovno-skladišni prostor Elektrolike Gospić.
Objekt vrijedan šest i pol milijuna kuna svečano je otvorio potpredsjednik Hrvatskoga sabora Darko Milinović, zahvalivši se prije toga HEP-u, kako je kazao, zato što je imao i ima sluha za Ličko-senjsku županiju. Na svečanosti su govorili i pomoćnik ministra i predsjednik Nadzornog odbora HEP-a Željko Tomšić, župan Ličko-senjske županije Milan Jurković i gradonačelnik Gospića Milan Kolić. „Moramo naglasiti da je ovo samo jedan od mnogih objekata koje je Hrvatska elektroprivreda izgradila ili obnovila na području Elektrolike. U razdoblju od 2004. do 2006. godine na području Elektrolike Gospić realizirana su ulaganja u izgradnju, rekonstrukciju, obnovu i održavanje elektroenergetskih objekata u iznosu od 270 milijuna kuna“ kazao je na svečanosti predsjednik Uprave HEP-a mr.sc. Ivan Mravak.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.