Zbog radova na zamjeni magistralnih vrelovoda u Novom Zagrebu potrošači HEP-Toplinarstva u naseljima Travno, Utrine, Dugave, Jakuševac i Sloboština neće imati toplu vodu od sutra, 17. lipnja u 7 h do četvrtka, 18. lipnja navečer.
Osim spomenutih novozagrebačkih naselja, bez tople vode će u razdoblju od danas, 16. lipnja poslijepodne do četvrtka, 18. lipnja navečer biti i pojedini objekti u Gradskoj četvrti Trnje, o čemu su potrošači obavješteni putem dopisa postavljenih na oglasne ploče ili ulazna vrata objekata. O duljim prekidima isporuke toplinske energije, koji uključuju više naselja, HEP-Toplinarstvo će građane i dalje obavještavati putem medija, a o točnom datumu i duljini prekida isporuke koji obuhvaćaju samo pojedine ulice naši djelatnici će informirati potrošače putem dopisa na oglasnim pločama zgrada. HEP-Toplinarstvo ovim putem još jednom moli građane za strpljenje tijekom trajanja rekonstrukcije vrelovoda, jer je glavni cilj radova sprečavanje kvarova i smanjenje gubitaka u prijenosu toplinske energije. Napominju da je većina postojećih vrelovodnih mreža stara i do 45 godina te je radi sigurnosti opskrbe potrošača potrebno glavne opskrbne vrelovode zamijeniti novima.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.