Kada, kako i zašto dostaviti stanje brojila (plinomjera)?
Operator distribucijskog sustava na kraju obračunskog razdoblja obavlja očitanje plinomjera na obračunskom mjernom mjestu krajnjeg kupca. Obračunsko razdoblje je jedan mjesec, odnosno plinomjer se očitava posljednjeg dana u mjesecu ± 6 dana sukladno Mrežnim pravilima plinskog distribucijskog sustava (NN 50/18). Iznimka su srpanj i kolovoz, koji se spajaju u jedno obračunsko razdoblje.
Ukoliko predstavnik operatora distribucijskog sustava prilikom redovnog očitanja nije imao pristup obračunskom mjernom mjestu, ostavlja pisanu obavijest na kojoj se nalaze svi potrebni podaci, od kojih je najvažniji onaj o broju obračunskog mjernog mjesta, koji kupcu omogućuju samostalno očitanje plinomjera na jedan od sljedećih načina:
osobnim dolaskom na šalter u sjedištu HEP-Plina d.o.o. ili u mjesno nadležnom sjedištu Pogona.
Na obavijesti je naznačen i krajnji rok dostave očitanja kako bi dostavljeno očitanje ušlo u redovan obračun. Nakon isteka roka dostave pristupa se vanrednom obračunu.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.