Svjedoci smo ekstremno visokih temperatura koje su u Hrvatskoj ovih dana gotovo dosegle višedesetljetni maksimum, a slični se vremenski uvjeti očekuju i sljedećih dana.
Iako ljetni maksimumi potrošnje još uvijek za petnaestak posto zaostaju za zimskim, zbog visokih vanjskih temperatura elektroenergetska postrojenja rade pod velikim i stalnim opterećenjem.
Ljetni maksimumi opterećenja javljaju se posljednjih nekoliko godina zbog povećane uporabe rashladnih uređaja u poslovnim prostorima i stanovima. Njihova ukupna instalirana snaga stalno raste: prošle je godine iznosila približno 300 MW, a ove, procjenjuje se, oko 400 MW, što je, primjerice, više od hrvatskog udjela u Nuklearnoj elektrani Krško. Njihov rad stoga predstavlja ozbiljno opterećenje za hrvatski elektroenergetski sustav.
Iako ne očekujemo zbog toga ograničenja potrošnje električne energije, pozivamo sve, a posebice poslovne potrošače, da rashladne uređaje koriste racionalno. Skrećemo pozornost na potrebu da se rashladni uređaji isključuju nakon prestanka radnog vremena. Time će se smanjiti opterećenje elektroenergetskog sustava i okoliša, ali i vlastita potrošnja električne energije u tvrtkama i ustanovama.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.