Snijeg i ledena kiša otežavaju opskrbu električnom energijom u Lici
07.01.2010.
Nevrijeme praćeno grmljavinom, snijegom i ledenom kišom koje na području Like traje već četiri dana nanijelo je velike štete elektroenergetskoj mreži i objektima.
U noći između utorka 5. i srijede 6. siječnja bez električne energije ostalo je više od 4.500 kupaca električne energije. Čak 65 zaposlenika Elektrolike, u suradnji s kooperantima, brzom i stručnom intervencijom uspjelo je još jučer do 20 sati vratiti električnu energiju u 3.500 domova. Nakon sanacije oštećenih dalekovoda postupno su priključivani i ostali kupci električne energije te je oko 10 sati samo 330 kupaca još uvijek bilo bez električne energije.
O uzroku kvarova na čak šesnaest dalekovoda direktor Elektrolike Nikola Šulentić kaže:"Snijeg i ledena kiša izazvali su kvarove tipične za ovu vrstu nevremena poput loma drvenih stupova, prekida vodiča, proklizavanja vodiča kroz stezaljku uslijed dodatnog tereta leda, te savijanje jednog čelično-rešetkastog stupa 35kV." Zbog snijega i poplava otežan je pristup sanaciji kvarova, no iz Elektrolike poručuju kako će svi građani dobiti električnu energiju u najbržem mogućem roku.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.