U sklopu Zagrebačkog energetskog tjedna Elektrana-Toplana Zagreb jučer je bila otvorena za posjetitelje. Dvije skupine studenata sa zagrebačkih fakulteta-Elektrotehnike i računarstva te Fakulteta strojarstva i brodogradnje u pratnji svojih profesora posjetili su tu najstariju zagrebačku elektranu.
Direktor EL-TO Mladen Beljo proveo je studente kroz glavne dijelove postrojenja, spremno odgovarajući na brojna pitanja budućih inženjera. Obišli su moderno postrojenje za kemijsku pripremu vode koje je počelo s radom prije dvije godine. Ono proizvodi demineraliziranu vodu nužnu za kvalitetno funkcioniranje pogona. Studenti su potom obišli i plinsko-turbinsku elektranu s kogeneracijom pare gdje su najbolje mogli vidjeti na koji se način proizvodi istodobno električna i toplinska energija. Nakon obilaska vanjskog dijela Elektrane i rasklopnog postrojenja studenti su zadovoljno napustili tu najstariju zagrebačku elektranu. Elektrana Toplana Zagreb sljednica je zagrebačke Munjare izgrađene 1907. godine i danas električnom energijom, toplinom i industrijskom parom opskrbljuje kućanstva, bolnice i industriju zapadnog dijela grada.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.