Ovogodišnju 3. sjednicu Uprava HEP-a d.d. održala je u prostorima Termoelektrane-toplane Zagreb, a u toj prigodi su direktor HEP Proizvodnje Petar Ćubelić te direktor TE-TO Perica Jukić sa suradnicima članove Uprave upoznali s najnovijim okolnostima izgradnje novog Bloka L.
Nakon kratkog sastanka s čelnicima TE-TO i sjednice Uprave, članovi Uprave obišli su postrojenja, ponajprije parni dio novog Kombi-kogeneracijskog bloka L, odnosno prostor turboagregata negdašnjeg bloka 32 MW u kojem su ugrađeni nova parna turbina i generator. Potom su razgledali strojarnicu Bloka C, snage 120 MW koji, nakon uskraćivanja isporuke prirodnog plina za pogon termoelektrana HEP-a, uz rad vrelovodnih i parovodnih kotlovnica, nosi najveći teret osobito potrošača topline (ogrjevna toplina i tehnološka para) istočnog dijela grada Zagreba,. Uz informacije iz prve ruke, članovi Uprave razgledali su i plinski dio novog Bloka – plinsku turbinu i kotao. Puštanje u probni rad novog Bloka L, snage 100 MWe i 80 MWt i s planiranom godišnjom proizvodnjom od 750 GWh električne i 250 GWh toplinske energije očekuje se početkom drugog tromjesečja ove godine.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.