Više od osam mjeseci neprekinute proizvodnje Plomin II
02.01.2007.
Plomin II je od 25. travnja do 27. prosinca 2006. godine ili 5.903,5 sati radio neprekinuto čime je znatno premašen rekord iz 2003. godine kada je postrojenje radilo neprekidno 4 123 sata.
Kada je prošloga ljeta predsjednik Uprave HEP-a d.d. mr.sc. Ivan Mravak na svečanosti u povodu 10. obljetnice postojanja tvrtke Plomin d.o.o. kazao kako je Plomin II nadmašio očekivanja projektanata, izvođača radova i investitora, postrojenje je radilo neprekidno više od četiri i pol mjeseca i bližilo se obaranju rekorda iz 2003. godine od pet i pol mjeseci ili točno 4.123 sata neprekidnoga rada. U međuvremenu Plomin II radio je bez ijednoga prekida sve do 27. prosinca 2007. godine, te je znatno premašen stari rekord. Novi iznosi osam mjeseci i dva dana rada bez ispada. Da budemo precizni elektrana je radila kontinuirano od 25. travnja do 27. prosinca 2006. godine ili 5.903,5 sati! Tijekom cijele 2006. godine u elektroenergetski sustav isporučeno je 1.575.790 MWh električne energije ili pet posto iznad plana. Ovome treba dodati da je nakon ispada 27. prosinca 2006. godine elektrana isti dan nastavila proizvodnju.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.